Tietoa yrittäjälle
Näin alustamme toimii..
01
Luo käyttäjätunnus rekisteröitymällä
02
Valitse itsellesi sopiva paketti
03
Tämän jälkeen pääset katsomaan tarjouspyyntöjä
55€ + alv
Basic+ -paketti
- Näet tarjouspyynnöt aikaisemmin
- Kustannustehokas ja läpinäkyvä hinnoittelu
- Nopea ja helppokäyttöinen
800€ + alv
Premium -paketti
- Saat tiedon tarjouspyynnöistä sähköpostiisi
- Saat talousneuvontaa kuukausittain
- Ulkoistettu CFO käyttöösi
* Tarkempi kuvaus alapuolella
5€ + alv
Lite -paketti
- Saat luotua julkisen profiilin Oferta-palveluun
- Mahdollistaa edullisen tavan lisätä yrityksesi näkyvyyttä
- Nopea ja helppokäyttöinen
40€ + alv
Basic -paketti
- Näet Tarjouspyynnöt
- Kustannustehokas ja läpinäkyvä hinnoittelu
- Nopea ja helppokäyttöinen
Premium-paketti sopii erityisesti yrityksille, jotka…
- Tarvitsevat datapohjaista taloudenraportointia ja -analyysejä päätöksenteon tueksi
- Tavoittelevat liiketoiminnan kehittämistä seuraavalle tasolle luotettavan tiedon avulla
- Haluavat ulkoistaa raportoinnin, jotta voivat keskittyä ydintoimintaan
Premium-jäsenet saavat kuukausittaisen palaverin, joka sisältää:
Taloudenraportoinnin ja analyysin
- Saat kuukausittain käyttöösi dataan pohjautuvan ja helposti ymmärrettävän raportin yrityksesi taloudellisesta tilanteesta tukemaan päätöksentekoa.
- Raportti sisältää edellisen kuukauden tapahtumat, nostaa esiin poikkeamat budjettiin nähden sekä antaa näkymää tuleviin kuukausiin
- Analysoidaan poikkeamat ja trendit liiketoiminnassa.
Päivitetyt ennusteet
- Yrityksellesi laaditaan rullaava ennuste helpottamaan kustannusten hallintaa ja mahdollistamaan suunnitelmallisen kasvun tehokkaalla resurssien käytöllä
- Päivitetään liiketoiminnan ennuste käymällä läpi menneiden ja tulevien kuukausien näkymät
- Laaditaan kassavirran ennuste hallitsemaan pankkitiliä
Jäsenyyden lisäksi erillisinä lisäpalveluina on mahdollista ostaa konsultaatiota (90-150€/h) mm.
Strategiseen neuvonantoon
- Investointilaskelmat
- Budjetointi
- Uusien markkinoiden kartoittaminen
Tehokkuuden parantamiseen
- Yrityksen prosessien analysointi
- Kustannussäästöjen tunnistaminen
- Hinnoittelu
Riskienhallintaan
- Liiketoimintariskien kartoitus
- Kannattavuuslaskelmat
- Skenaarioiden hallinta
Usein kysytyt kysymykset
a) Tarjouspyynnön jättämisen voit aloittaa klikkaamalla ”jätä tarjouspyyntö” -kuvaketta, jonka takaa löydät helposti täytettävän lomakkeen.
b) Täytettyäsi lomakkeen vastaamaan tarvettasi, painat ”lähetä” kuvaketta, jolloin tarjouspyyntö välitetään alan tekijöille.
c) Saat tarjouspyyntöäsi vastaavia tarjouksia.
d) Pääset vertailemaan tarjouksia ja valitsemaan itsellesi sopivimman tekijän!
a) Palvelussa kysyntä ja tarjonta kohtaavat toisensa luotettavalla foorumilla.
b) Yritykset voivat rekisteröityä palveluntarjoajiksi kuukausittaista kiinteää korvausta vastaan.
c) Kuluttaja-asiakkaat voivat jättää veloituksetta tarjouspyynnön tarvitsemastaan palvelusta. Rekisteröityminen tapahtuu ensimmäisen tarjouspyynnön jättämisen yhteydessä.
d) Tarjouspyyntöjä voi jättää useampia, yhden jokaista palvelutarvetta kohden. (esim. kattoremonttia varten oma tarjouspyyntönsä ja siivouspalvelua varten omansa.)
a) Käyttäjäksi voi rekisteröityä kuka vain, yrityksille ja kuluttaja asiakkaille on omat sivunsa rekisteröitymistä varten.
b) Kuluttaja-asiakkaille profiilin luomiseen riittävät tarjouspyynnön yhteydessä jätetyt yhteystiedot. Palveluita tarjoavan yrityksen tulee rekisteröityä ja luoda yritysprofiili tarjouspyyntöjen vastaanottamiseksi.
c) Yritys voi vastaanottaa tarjouspyyntöjä heti rekisteröidyttyään palveluntarjoajaksi ja maksettuaan rekisteröitymisen yhteydessä ensimmäisen kiinteän kuukausimaksun.
a) Voit tehdä ilmoituksen tarjouksen jättäneestä yrityksestä sivuillamme kohdasta ”jätä palautetta”.
b) Lomakkeeseen tulee kirjata omat tiedot ja tarjouspyynnön seurantanumero. Lisäksi voit kirjoittaa tekstikenttään avoimen palautteen tai kuvauksen tilanteesta.