Usein kysytyt kysymykset

Tälle sivulle on kerätty vastauksia usein kysyttyhin kysymyksiin. Mikäli, et löytänyt vastausta sinua askarruttavaan kysymykseen tai haluat lähettää palautetta, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse: asiakaspalvelu@oferta.fi

Usein kysytyt kysymykset

a) Tarjouspyynnön jättämisen voit aloittaa klikkaamalla ”jätä tarjouspyyntö” -kuvaketta, jonka takaa löydät helposti täytettävän lomakkeen.

b) Täytettyäsi lomakkeen vastaamaan tarvettasi, painat ”lähetä” kuvaketta, jolloin tarjouspyyntö välitetään alan tekijöille.

c) Saat tarjouspyyntöäsi vastaavia tarjouksia.

d) Pääset vertailemaan tarjouksia ja valitsemaan itsellesi sopivimman tekijän!

a) Palvelussa kysyntä ja tarjonta kohtaavat toisensa luotettavalla foorumilla.

b) Yritykset voivat rekisteröityä palveluntarjoajiksi kuukausittaista kiinteää korvausta vastaan.

c) Kuluttaja-asiakkaat voivat jättää veloituksetta tarjouspyynnön tarvitsemastaan palvelusta. Rekisteröityminen tapahtuu ensimmäisen tarjouspyynnön jättämisen yhteydessä.

d) Tarjouspyyntöjä voi jättää useampia, yhden jokaista palvelutarvetta kohden. (esim. kattoremonttia varten oma tarjouspyyntönsä ja siivouspalvelua varten omansa.)

a) Käyttäjäksi voi rekisteröityä kuka vain, yrityksille ja kuluttaja asiakkaille on omat sivunsa rekisteröitymistä varten.

b) Kuluttaja-asiakkaille profiilin luomiseen riittävät tarjouspyynnön yhteydessä jätetyt yhteystiedot. Palveluita tarjoavan yrityksen tulee rekisteröityä ja luoda yritysprofiili tarjouspyyntöjen vastaanottamiseksi.

c) Yritys voi vastaanottaa tarjouspyyntöjä heti rekisteröidyttyään palveluntarjoajaksi ja maksettuaan rekisteröitymisen yhteydessä ensimmäisen kiinteän kuukausimaksun.

a) Voit tehdä ilmoituksen tarjouksen jättäneestä yrityksestä sivuillamme kohdasta ”jätä palautetta”.

b) Lomakkeeseen tulee kirjata omat tiedot ja tarjouspyynnön seurantanumero. Lisäksi voit kirjoittaa tekstikenttään avoimen palautteen tai kuvauksen tilanteesta.

Asiakaskokemukset

Scroll to Top